Lépésről lépésre

Az értékesítés támogató rendszer használatához csak egy rövid regisztráció szükséges, ahol felhasználónevet, érvényes e-mail címet és jelszót szükséges megadni. Ekkor egy visszaigazoló e-mail-t küldünk a címedre.

e-central_registration

Következő lépsként már be is tudsz lépni a rendszerbe, a korábban megadott azonosítóval.

A belépés után egyből a naptáradat láthatod. Természetesen ez első alkalommal még üres lesz, de ha jól végzed a munkád akkor az e-central Sales Automation segítségével gyorsan meg fog telni 🙂

Feltöltés után

  • a korábbi időpontok esetén a megtörtént találkozók eredményeit látod – ügyfél, időpont, üzenet
  • a jövőbeni találkozók esetén az ügyfél nevét, a tervezett időpontot és a találkozó célját látod

e-central_empty_agenda

Regisztráció és belépésTörzsadatokÜgyfelekTúratervNaptárJelentések